Przy projektowaniu strony sieciowej powiązanej z handlem online ważną kwestią staje się wyszukanie optymalnych obrazów, które dobrze oddadzą charakter prezentowanych produktów. Ta sama kwestia bywa nadrzędna też w przypadku tworzenia katalogów i prezentacji online. Na szczęście współczesna fotografia może pochwalić się już narzędziami, które gwarantują doskonałe okoliczności przedstawiania towarów oraz miejsc.

Zdjęcie, które odsłoni wszelkie detale

Każdy, kto dokonuje sprawunków, chce zobaczyć znaleziony towar z dowolnej strony i należycie ocenić, czy wypełnia jej oczekiwania. W przypadku sklepików sieciowych sprawa ta okazywała się znacznie utrudniona, gdyż dokonując sprawunków, nie można było produktu chwycić do ręki oraz dokładnie obejrzeć. Na szczęście coraz więcej sprzedawców sieciowych decyduje się zastosować na własnych stronach zdjęcia 3D (zobacz jak stworzyć zdjęcia 3D). Używanie zdjęć 3D zwiększa dogodność dokonywania zakupów online, ponieważ klient nie jest już skazany na klasyczne fotki, lecz może dowolnie odwracać wybrany produkt czy zbliżać. Tym sposobem łatwiej określić wybrany towar oraz stwierdzić, czy chce się go zakupić.

Te zdjęcia sprawdzą się na wielu stronach internetowych

Amatorzy - fotografowie

Autor: Stephen Wolfe
Źródło: http://www.flickr.com

Naturalnie butiki internetowe nie bywają jedynym miejscem, gdzie fotografia 360 znajduje zastosowanie. Tego typu zdjęcia są z powodzeniem wykorzystywane przy projektowaniu przeróżnego typu witryn internetowych. Idealnie sprawdzają się one przy pokazywaniu sal weselnych, pokoi hotelowych bądź ciekawych atrakcji w różnorodnych obiektach. Dzięki nim kontrahent może zapoznać się z charakterem obiektu przy pomocy jednego fotosu i nie musi oglądać calutkiej galerii. To komfortowe i nowoczesne rozwiązanie.

Zadbaj o dogodne warunki dla swoich klientów

Osoby, które opierają swój biznes na sprzedaży wysyłkowej, muszą poznać możliwości, które oferuje taki rodzaj fotografii. Zastosowanie zdjęć 3D potrafi znacząco zwiększyć obroty i zwiększyć zyski ich sklepików. Nabywca, który ma szansę właściwie obejrzeć proponowany towar i skorzystać z innowacyjnych udogodnień w sklepie sieciowym, prawdopodobnie do niego powróci, żeby dokonać następnych sprawunków.