Większość mężczyzn marzy o wysportowanej figurze. Nawet, gdy o tym nie mówią, chcą mieć większe mięśnie, którymi mogliby oszołomić wybrankę swojego serca, gdy bez wstydu rozebraliby się na plaży. Niestety w wielu sytuacjach prościej jest zrzucić niechciane kg, niż wyrzeźbić ładne ciało. Pomóc może odpowiedni plan treningu na siłowni.

polecany serwis

Autor: 2014uknz
Źródło: http://www.flickr.com
Taki plan powinien być stworzony przez profesjonalnego trenera, jaki dostosuje zestaw ćwiczeń do typu naszej figury – przejdź na www. Jedni bowiem mają drobną budowę i ciężko im powiększyć masę, inni z kolei natychmiast łapią tłuszcz, więc muszą zadbać również o ćwiczenia aerobowe, by móc go spalić. Jednakże jest kilka fundamentalnych reguł treningów, jakie odnoszą się do wszystkich.

Najistotniejsze jest rozgrzanie ciała, bez jakiego nie powinieneś brać ciężarów, w przeciwnej sytuacji możesz nadszarpnąć mięśnie oraz załatwić sobie kilka dni bądź tygodni przerwy, na czym Twoja sylwetka na pewno nie zyska. Po drugie trzeba pracować regularnie. Nie można odpuszczać treningów z racji złego humoru lub zwykłego lenistwa. Należy zebrać się w garść, ponieważ jedynie konsekwentna aktywność fizyczna daje pożądane efekty. Istotna jest również technika treningów. Nie można się spieszyć, ponieważ ruchy mają być robione powoli oraz z największą starannością.

Trening na siłowni

Autor: Lies Thru a Lens
Źródło: http://www.flickr.com
Trzeba właściwie oddychać przy dźwiganiu oraz opuszczaniu ciężarów, a także pomału powiększać liczbę powtórzeń oraz obciążenie, zgodnie z planem treningowym ułożonym przez trenera. Po kilku tyg. należy zgłosić się po nowy plan, gdyż mięśnie mogą przywyknąć do dotychczasowych ćwiczeń i nie reagować we właściwy sposób. Treningi domagają się również należytej diety.

Nasze nowe teksty są podobnie interesujące, jak ten. Zatem wejdź w link tutaj dynamiczne liny wspinaczkowe i oglądaj rzetelne wiadomości. Zachęcamy!

Poprawne zbilansowanie białek, węglowodanów oraz tłuszczy pozwoli szybciej zbliżyć się do postawionych celów.

Jeżeli będziesz trzymać się przedstawionych zasad, będziesz mieć zapewniony szybki przyrost mięśni. Nie zapominaj, iż najważniejsza jest systematyczność działań oraz trzymanie się reguł. By trening się nie ciągnął, a czas miło leciał, możesz namówić na ćwiczenia swojego kolegę. Wspólny wysiłek pobudza do działania oraz sprawia, iż efekty przychodzą o wiele szybciej, gdyż zawsze chcemy być o jeden krok naprzód, nawet, gdy to nasz najlepszy przyjaciel.