

Nie dało się zauważyć żadnej walki, nieczystej konkurencyjnej gry, marka Lego zachowała się w sposób niezwykle nowatorski, na tyle, że wiele obecnie funkcjonujących marek korzysta z tego dziedzictwa. Zamiast więc próbować dowieść, że klocki Lego są zrobione z jakichś lepszych tworzyw, że są wspaniałe z nieokreślonego powodu, zaczęto korzystać z marketingu treści. Na czym to polega? Wymyślono mnóstwo interesujących akcji, które podkreśliły wyjątkowość produktów Lego. Przykładowo Microsites, czyli mikrostrony z unikalną fabułą, które były dołączone dla każdej serii klocków Lego. Ciekawa oferta:
Każda konkretna z nich łożona jest z kilku gier, krótkich filmów i quizów.
Czy taka publikacja była według Ciebie absorbująca? Jeżeli tak, to notabene więcej zobaczysz tutaj (https://www.dentistree.pl/index.php/cennik/), który też analizuje opisywaną sprawę.
Inna istotna inicjatywa to Lego Miniseries, polega to na tym, że do konkretnego nowego produktu, Lego tworzy kolejny serial, jaki można obejrzeć w sieci. Warto także powiedzieć o Lego Click, czyli o platformie, na której wszyscy wielbiciele klocków Lego mogą pochwalić się swoimi pomysłami konstrukcyjnymi, zamieścić zdjęcia czy

filmiki, kreować dzięki temu z pozostałymi fanami, niezwykły świat Lego. To jednocześnie sprawia, że każdy interesuje się Lego, a przecież nie chodzi tu jedynie o konkretny produkt, tylko o radość, jaką dzięki niemu zyskujemy.
Czy uzyskane tutaj informacje uważasz za niebanalne? Jeżeli tak, to więcej zobaczysz w ofercie (http://tablicowo24.pl/kategorie/tablice-magnetyczne/tablice-magnetyczne-rama-drewniana/), która także z pewnością będzie nęcąca.
Co najważniejsze są przeznaczone dla każdej grupy wiekowej. To normalne, że produkty Lego daje się dzieciom, a bawią się nimi dorośli. Nic w tym dziwnego, rozwijają one wyobraźnię w każdym wieku, a co najistotniejsze sprawiają, że dorośli z powodzeniem mogą bawić się z dziećmi.